Haberler:

Gönderen Konu: fifa 2007 sistem gereksinimleri (%100 dogru)  (Okunma sayısı 4393 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı karatas1991

  • O'Neil Brothers
  • İleti: 22
  • Kayıt: 22/08/2006
fifa 2007 sistem gereksinimleri (%100 dogru)
« : 06 Eylül 2006 ; 13:53:06 »
Resmi siteden yapılan Fifa 07 sistem gereksinimleri açıklaması :

İşletim Sistemi : Windows 2000/XP
İşlemci : 1.3 GHz veya daha hızlı
Ram : 256 MB RAM
Hard Disk'de 1.2 GB boş yer
8 Hızlı DVD
64MB Ekran Kartı*
DirectX 9.0c destekli ses kartı
DirectX - Version 9.0c
Online Multiplayer için 512 Kbps veya daha hılzı net bağlantısı

*Desteklenen Ekran Kartları : NVIDIA GeForce3 veya daha üst versiyonlar (GeForce MX serisi desteklenmiyor); ATI Radeon 7500 veya daha üst versiyonlar; Intel 915, 945/950



oyunun demosuda her an cıkabilir :::::ftp://largedownloads.ea.com/pub/demos/ :heyo: :helal: :bayrak: :alkis:


Reklamlar

Tüm oyun fırsatları için tıklayın !

  Reklamlar


Çevrimdışı Oyuncu

  • Ballas
  • *****
  • İleti: 2401
  • Eski nick:KK_Oyuncu_
  • Kayıt: 06/06/2006
Ynt: fifa 2007 sistem gereksinimleri (%100 dogru)
« Yanıtla #1 : 07 Eylül 2006 ; 13:40:29 »
Ge force mx desdeklemiyormu :@   :seytan: :kızgın: :kavgaci: :pcyekizmis: :sniper:

Çevrimdışı karatas1991

  • O'Neil Brothers
  • İleti: 22
  • Kayıt: 22/08/2006
Ynt: fifa 2007 sistem gereksinimleri (%100 dogru)
« Yanıtla #2 : 07 Eylül 2006 ; 14:10:55 »
malesefff :D :D :D yırrtttıııım yuppiii :d :D :D

 bu arada demo cıktımı????

Çevrimdışı MaTeJa KeZmaN 9

  • O'Neil Brothers
  • İleti: 42
  • Kayıt: 21/09/2006
Ynt: fifa 2007 sistem gereksinimleri (%100 dogru)
« Yanıtla #3 : 22 Eylül 2006 ; 20:58:58 »
oley bende çalışıo beyler kaç cd biliomusunuz?

Çevrimdışı speed

  • O'Neil Brothers
  • İleti: 24
  • Kayıt: 10/08/2006
Ynt: fifa 2007 sistem gereksinimleri (%100 dogru)
« Yanıtla #4 : 22 Eylül 2006 ; 21:52:10 »
benimki 3.0ghzişlemci 2gb ram atı 9550 xp amd 3100+ 80 gb hard disk dvd rw iyimi hepsini açarmı
gururlanma insan oglu ölmemeye çagremi var...!

Çevrimdışı kambur

  • O'Neil Brothers
  • İleti: 23
  • Kayıt: 25/09/2006
Ynt: fifa 2007 sistem gereksinimleri (%100 dogru)
« Yanıtla #5 : 04 Ekim 2006 ; 21:50:36 »
1.2 GHz İşlemci, 512MB RAM, DirectX 9 destekli ekran kartı (ATI veya NVIDIA) Windows 2000/XP/ME/98, Internet Bağlantısı
 
yazıyo sitede arkadaşlar

Çevrimdışı [J]ohnn[Y]

  • The Lost Brotherhood
  • **
  • İleti: 545
  • Selam Gençler.
  • Kayıt: 10/09/2006
Ynt: fifa 2007 sistem gereksinimleri (%100 dogru)
« Yanıtla #6 : 05 Ekim 2006 ; 17:06:12 »
canım oyun çoktan çıktı yemin ederim bizim cdciye gelmiiş 4 cd

Çevrimdışı kambur

  • O'Neil Brothers
  • İleti: 23
  • Kayıt: 25/09/2006
Ynt: fifa 2007 sistem gereksinimleri (%100 dogru)
« Yanıtla #7 : 05 Ekim 2006 ; 22:30:12 »
arkadaşlar fifa 07 şu anda elimde yüklüyorum walla 1. cd deyim

Çevrimdışı egehan

  • O'Neil Brothers
  • İleti: 420
  • G-Unit indahouse!
  • Kayıt: 18/07/2006
Ynt: fifa 2007 sistem gereksinimleri (%100 dogru)
« Yanıtla #8 : 08 Ekim 2006 ; 15:36:52 »
Çıktı tabi ne sandınız, burda da gördüm bi CD'cinin önünden geçerken Fifa 2007 geldi yazıyodu. İşin garibi oyundan bi vidyo, birini oyunu oynarken, ya bi ss bile görmedim henüz :S Dur bakalım arıycam :D Harbi çok merak ediyom nasıl bişey yaa :S

Çevrimdışı tommmy

  • O'Neil Brothers
  • İleti: 8
  • www.gtaturk.com
  • Kayıt: 17/01/2006
Ynt: fifa 2007 sistem gereksinimleri (%100 dogru)
« Yanıtla #9 : 23 Ekim 2006 ; 09:40:50 »
yihuuuuu 64 mb :S ekran kartı ile zor olur ama bende çalışacak

Çevrimdışı  RameLioN 

  • Los Santos Vagos
  • *****
  • İleti: 1544
  • Kayıt: 12/07/2005
Ynt: fifa 2007 sistem gereksinimleri (%100 dogru)
« Yanıtla #10 : 23 Ekim 2006 ; 10:37:09 »
oyunu aldım gerçekten çok güzel şu ana kadar tek eksisini gördüm
 2. sezonumda fenerbahçe ile şamp. ligine çıktım ama feneri 2 ayrı gruba koymuşlar iki takım gibi iki grupta da maç oynuom çok garip :D
Avatarınız ve imzanız kurallara aykırı olduğu için kaldırılmıştır.

Çevrimdışı  RameLioN 

  • Los Santos Vagos
  • *****
  • İleti: 1544
  • Kayıt: 12/07/2005
Ynt: fifa 2007 sistem gereksinimleri (%100 dogru)
« Yanıtla #11 : 23 Ekim 2006 ; 18:24:26 »
beyler bir ilginçlik daha 2. sezonumda yine fenerbahçeyim, lig bitti gibi herkes 34 maç yapmış benimse 1 maçım eksik 33 maçtayım.asıl garip yani v.manisa 35 maç yapmış!!!! benim eksik maçımı o oynamış ben maçımı yapamadım beşiktaş benim 2 puan önümde liderdi o eksik maçı kazansaydım şampiyon olcam ama olamadım ya :D :@
sınırları aştı artık fifa
Avatarınız ve imzanız kurallara aykırı olduğu için kaldırılmıştır.

Çevrimdışı Mat_safa_riX

  • O'Neil Brothers
  • İleti: 284
  • Kayıt: 23/08/2005
    • ...HerseY ama HerseY...
Ynt: fifa 2007 sistem gereksinimleri (%100 dogru)
« Yanıtla #12 : 23 Ekim 2006 ; 19:53:49 »
bende dvd yok, olsaydı çalışırdı galiba, yani şu özelliklere bakarsak çalışır
bu arada paylaştığın için saol
imza mimza yok, zaten oks'den yeni çıktım

Çevrimdışı [J]ohnn[Y]

  • The Lost Brotherhood
  • **
  • İleti: 545
  • Selam Gençler.
  • Kayıt: 10/09/2006
Ynt: fifa 2007 sistem gereksinimleri (%100 dogru)
« Yanıtla #13 : 25 Ekim 2006 ; 00:56:15 »
beyler bir ilginçlik daha 2. sezonumda yine fenerbahçeyim, lig bitti gibi herkes 34 maç yapmış benimse 1 maçım eksik 33 maçtayım.asıl garip yani v.manisa 35 maç yapmış!!!! benim eksik maçımı o oynamış ben maçımı yapamadım beşiktaş benim 2 puan önümde liderdi o eksik maçı kazansaydım şampiyon olcam ama olamadım ya :D :@
sınırları aştı artık fifa

bazen böyle hatalar oluyo ben bi kere fenerbahçeyle ligde oynuyom ikinci sezoın bi baktım galatasaray olmuşum